marți, 19 august 2014

# produse flormar parere # review flormar

Cat de bune sunt produsele Flormar?!

Titlul aceste postari este si o intrebare dar si o exclamare! Nu va mai tin pe jar si raspund la intrebare: produsele Flormar sunt preferatele mele. Nu am crezut vreodata ca exista un brand care sa aiba produse atat de bune, produse care m-au multumit indiferent de categorie. Spun de la inceput ca parerea mea este doar din prisma experientelor traite cu aceste produse, dar ele se pot comporta diferit de la o persoana la alta.
In primul rand vreau sa vorbesc in general despre produsele lor. Imi place foarte mult mirosul pe care il au toate produsele, este unul dulceag si care persista in timp, nu este ca la inceput dar totusi se mai sitmte mirosul, care este subtil. Nu tuturor fetelor le place acest aspect, dar eu una il ador... ii da o nota personala, face fiecare produs sa se diferentieze in multime, sa fie unic.

Un alt lucru care imi place este ambalajul foarte finut, luxos daca stau sa ma gandesc mai bine. Daca ar fi sa pun un produs printre alte zeci de produse din aceeasi categorie, ce-l de la Flormar ar iesi in evidenta, se diferentiaza de restul, are propriul design care il face irezistibil.

Sunt genul de persoana care lauda mult ceva care ii place, nu inmultesc, pur si simplu spun ceea ce simt si observ in timp. Produsele lor chiar merita toata lauda si aprecierea. Raportul pret-calitate este perfect, toate produsele prezentate mai jos isi merita fiecare banut.


Sa incepem descrierea lor, voi vorbi despre fiecare in parte:

Primul produs despre care vreau sa va vorbesc este rujul Deluxe Cashmere Lipstick Style, nuanta Chic Aubergine. Imi place foarte mult culoarea sa, este un mov pruna foarte inchis care defineste foarte bine conturul buzelor. Ambalajul este auriu, iar capacul sau este transparent. Cand il port ma simt ca un vampir, hihi. Review-ul complet il aveti AICI.



Al doilea ruj are o culoare foarte simpatica, este calda si prezinta particule stralucitoare in interiorul sau. Este un portocaliu spre rosu cu nuante de auriu. Nu am mai intalnit aceasta combinatie pana acum, dar m-a cucerit cu siguranta. Este rujul Deluxe Shine Gloss Stylo, nuanta D43. De aceasta data aspectul sau este unul elegant, negru. Imi place mult mai mult deoarece poate fi purtat cu mai multe ocazii.


Luciul de buze Reflection nuanta RL02 este cel mai pigmentat dintre cele pe care le am. Hidrateaza buzele si ofera o stralucire de lunga durata. De obicei cand folosesc astfel de produse, culoarea dispare dupa ce beau apa sau mananc... nu este cazul cu acest luciu de buze. A rezistat mult mai mult decat ma asteptam si chiar daca in poze pare ca este un portocaliu, pe buze culoarea sa este un rosu cu mici influente spre portocaliu. Si aplicatorul sau este foarte special, aplica uniform si se modeleaza dupa forma buzelor. Este cel mai bun gloss pe care il am.




Anticearcanul nuanta LC03 Soft Honey este un produs foarte bun. Il folosesc pe post de corector deoarece are o acoperire foarte buna, in curand ii voi face un review detaliat deoarece trebuie sa vedeti diferenta vizibila.  Isi merita toti banii si este cel mai bun anticearcan pe care l-am avut pana acum.



Fondul de ten Stick este primul de acest gen pe care il am, are o acoperire foarte buna, dar datorita culorii prea inchise il folosesc pentru a-mi contura formele fetei. Ma bucur ca am aceasta nuanta, deoarece in combinatie cu una mai deschisa creeaza un efect profesional. Nuanta sa este MS67 si are o cantitate foarte mare.




In final vreau sa va vorbesc despre Tusul Dipliner. Aspectul sau m-a cucerit instant, este ascutit si aplicatorul este perfect pentru a trasa o linie cu precizie. Este imposibil sa nu obtii o linie perfecta. Culoarea este un negru foarte intens, se usuca imediat si rezista foarte mult timp pe pleoapa ( peste 8 ore).



Am primit si cateva mostre de la ei( lotiune tonica, demachiant, lapte demachiant, crema de fata):










Am numai cuvinte de lauda la adresa produselor Flormar, sunt cele mai bune dintre cele incercate de mine. Voi aveti produse de la ei? Ce parere aveti sau care v-ar tenta dintre cele prezentate de mine? 

12 comentarii:

  1. Am avut cateva oje de la Flomar care mi-au placut mult. Altceva nu mai stiu daca an avut. Rujul mov e foarte dragut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o oja de la ei, imi place dar nuanta nu e prea frumoasa :D

      Ștergere
  2. De la Flormar imi plac mult ojele! :) Am avut si un ruj care mi-a fost drag... Altceva, nu-mi amintesc sa fi incercat! Am inteles ca au si rimeluri si farduri bune!

    Pupici, Madalina!
    Multumim pentru review! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu am auzit ca rimelurile si fardurile sunt bune... nici nu ma asteptam la altceva. Trebuie sa imi maresc colectia cu timpul. Ma bucur ca ti-a fost util review-ul. Pupici, Ilda! :*

      Ștergere
  3. Eu nu am folosit produse Flormar,dar dupa articolul tau mi se par produse bune,daca vreodata voi cumpara voi tine cont de parerile tale <3 , o zi frumoasa draga mea,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa faci, rujurile sunt cu adevarat foarte bune.. foarte pigmentate. Iti spun de ele deoarece stiu ca ele te atrag, hihi. Pupici :*

      Ștergere
  4. Am cateva oje , un ruj si nelipsitul rimel Spider Lash 3in1 ! Sunt multumita de toate , dar sa fac un top , as spune rimelul locul 1(ptr ca pana acm cativa ani nu imi gaseam unul care sa-mi placa) , rujul 2 , ojele 3 . M-ar tenta sa incerc si alte produse de la Flormar ! ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place Flormar!!! Am foarte multe oje si sunt super incantata de ele.
    Produsul meu preferat de la ei este o pudra teracota pentru luminozitate, arata fantastic pe pometi. Foarte frumos este rujul mov!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am incercat absolut nimic de la ei, nici macar ojele care se pare ca sunt foarte laudate. Primul ruj pe care l-ai prezentat pare foarte elegant si luxos, motiv pentru care mi-as dori sa am toate nuantele posibile. In rest, cred ca fondul de ten stick m-ar tenta deoarece nu am incercat niciun astfel de produs si bineinteles corectorul. Am unul de la Rimmel London si anume Stay Matte care este ok, acopera cat de cat cearcanele mele, dar restul imperfectiunilor nu. Sa folosesti produsele cu placere in continuare!
    Cu drag, Corina Badescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da, asta este si parerea mea in legatura cu produsele lor: elegante si luxoase la preturi foarte accesibile. Nu am incercat corectorul despre care vorbesti, dar poate il voi achizitiona dupa ce il termin pe acesta.

      Ma bucur ca am o noua cititoare, o cititoare care lasa comentarii foarte impresionante. Te pup!!

      Ștergere

Un produs Blogger.