luni, 15 mai 2017

Off the shoulder tops and my choises

Despre Zaful am tot vorbit in postarile din  ultimul timp, in special in cele de tip outfit. Astazi am realizat ca articolele wishlist s-au cam rarit pe blogul meu si am gasit o tematica perfecta pentru cel de astazi. Off the shoulder tops sunt foarte cautate si apreciate anul acesta, iar eu vreau sa va arat cateva dintre alegerile mele.




Imi plac foarte mult bluzele albe, iar pe perioada verii sunt un must. Aceasta bluza alba cu umerii goi este perfecta pentru sezonul care urmeaza, iar pretul nu este deloc de ignorat.

























Aceasta bluza are atat de multe detalii peste care nu am putut sa trec fara sa le admir, iar una dintre alegerile mele desigur ca este aceasta.













Alegerile tale care sunt?

Un comentariu:

  1. abele bluzite sunt superbe ,detalii atat de frumose la cea de a doua ,superbe

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.