sâmbătă, 3 iunie 2017

OOTD: Choker & Blue

Unul dintre outfit-urile mele preferate este cel pe care vi-l arat in acest articol, este unul foarte comod si perfect pentru plimbari sau iesiri in oras. 

Am inceput sa port din ce in ce mai des chokere si sincer chiar imi plac foarte mult, am impresia ca dau tinutei un aer mai elegant si misterios. Alaturi de bucle lejere, un parfum fresh si o atitudine increzatoare, suntem partase la un look perfect. 

Blugii i-am achizitionat de pe H&M cu doar 60 de lei deoarece era perioada reducerilor la final de sezon si sunt extrem de comozi pentru ca sunt elastici. Balerinii i-am mai prezentat intr-un articol anterior si asa cum am precizat atunci, sunt de pe AmiClubWear. 


















3 comentarii:

  1. camasa imi place foarte mult are o culoare superba ,

    RăspundețiȘtergere
  2. camasa albastra e superba !!! culoare electrizanta !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Camasa este superba, este vaporoasa si cred ca este si foarte racoroasa.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.