marți, 8 august 2017

Celebook, colectie de amintiri

Inca din generala mi-a placut sa pastrez amintirile in poze, nu doar in memoria mea. Am facut acest lucru in special pentru cei din jurul meu pentru ca mereu am vazut rememorarea amintirilor ca fiind cel mai frumos si sincer cadou. Nu am avut albume foto pentru ca nu vedeam nimic calitativ sau atractiv la ele, dar obisnuiam sa creez filmulete pe care sa le arat unui grup mai mare de persoane.

La sfarsitul liceului am cunoscut  prima fotocarte, cea in care fiecare coleg mi-a scris cate un mesaj la final de experiente alaturi de ei. Mi-a placut foarte mult aceasta idee si am recitit cu drag de fiecare data mesajele pe care le-am primit. 

Dar un lucru lipsea la acea fotocarte... amintirile. Cum am spus, eu pun mare pret pe acest aspect, iar o poza care era facuta special sa aratam bine nu ma facea sa retraiesc cu drag momente. 

Totul s-a schimbat cu aceasta fotocarte, cea din articolul de astazi, care este plina de emotii, trairi, amintiri dintre cele mai frumoase, persoane pe care le admir, alaturi de care imi petrec timpul, momente unice in viata si zambete de o emotie pura. Este o carte pe care eu am creat-o cu ajutorul Celebook.ro, iar ideea din spatele ei a fost sa creez o carte care sa ma reprezinte. De aceea si numele ei, "My Journey".

Alegerea unui cadou mereu mi s-a parut o sarcina dificila pentru ca un lucru este cert, gusturile nu se discuta! Asadar un alt plus al acestei fotocarti este faptul ca poate deveni usor un cadou perfect pentru persoanele apropiate. Mi-am dat seama de acest lucru atunci cand am inceput sa rasfoiesc paginile si am ajuns la amintirile alaturi de prietena mea cea mai buna. Cu siguranta va fi prima mea alegere atunci cand voi darui un cadou personalizat.

De ce as alege oricand o fotocarte?


  • Pentru ca amintirile sunt singurele care nu dispar

In viata momentele trec, oamenii pleaca, fericirea si tristetea fac un dans care sa ne tina mereu in priza, iar singurele care raman constante sunt amintirile. A fost un proces extraordinar realizarea acestei fotocarti, in special pentru ca mi-am dat seama mult mai bine care amintiri m-au facut sa traiesc la intensitate, ce persoane au avut o amprenta asupra mea, cine sunt cele mai importante persoane, asta dupa felul in care am ales pozele care sa fie in centrul acestui mic univers.


De ce as alege Celebook.ro pentru realizarea unei fotocarti?


  • Pentru ca pozele sunt de o calitate extraordinara, arata chiar mai bine decat in format electronic;
  • Asezarea in pagina este la alegere, la fel background-ul si textele;
  • Exista o multitudine de modele de fotocarti, la un pret foarte bun si cu oferte avantajoase;
  • Culorile sunt vii si arata foarte profesional;
  • Hartia cretata folosita pentru pagini este perfecta din punct de vedere al grosimii si luciului.

Daca si tu iti doresti o fotocarte, nu mai astepta! Mai ales acum ca poti avea parte de o reducere de 15%  daca folosesti codul 15OFF pana pe 8 septembrie 2017. 

Daca ai ales sa iti pastrezi amintirile intr-o fotocarte Celebook, spune-mi parerea ta!


















3 comentarii:

  1. Am mai citit despre aceasta metoda de pastrare a amintirilor. Mi se pare geniala 😍

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguț! Este o idee super interesantă! 😍😍❤

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine iti vine bluza si tare frumoasa e fotocartea!! <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.