sâmbătă, 12 august 2017

Geanta si sandale de pe Amiclubwear

Alte doua produse de pe AmiclubWear sunt subiectul articolului de astazi. Geanta este putin diferita fata de cele pe care le am si chiar imi place. Modelul rotund este cel care m-a facut sa o aleg si nu regret decizia luata. 

Este extrem de incapatoare si datorita culorii poate fi purtata aproape cu orice tinuta. 

Sandalele sunt la fel preferatele mele perioada aceasta. La inceput erau destul de rigide si piciorul nu statea tocmai comod, dar dupa prima purtare acestea s-a acomodat cu noua "gazda" si sunt perfecte. 

Cum am mai precizat si in articolele anterioare, amiclubwear merita sa fie in topul preferintelor mele. Toate produsele pe care le-am de pe site sunt extrem de calitative, iar pretul este foarte bun.













2 comentarii:

  1. Sunt asa dragute si sandalele sigur sunt tare comode!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac la nebunie geanta și sandalele! Sunt pe stilul meu! 😍😍❤

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.