marți, 1 august 2017

Sandale negre cu toc gros - Amiclubwear

Ultima comanda de pe Amiclubwear a continut 2 perechi de incaltaminte si o geanta. Nu a fost cea mai reusita comanda a mea deoarece am avut mici probleme cu toate produsele, dar astazi vreau sa va arat perechea de sandale cu toc. 

Mi-a placut foarte mult faptul ca tocul este gros, dar nu inteleg cum nu am observat platforma. Nu mai sunt fana platformelor groase, mai ales atunci cand aleg o pereche de sandale sau pantofi stiletto.

Sunt usoare, se potrivesc intr-o multitudine de tinute mai ales datorita faptului ca nu au o culoare anume, este doar un negru intens.

Imi place modelul, sunt comode chiar daca sunt destul de inalte si sper sa reusesc sa le port la un eveniment.

Voua cum vi se par?











6 comentarii:

  1. Sandale sunt frumoase, îmi plac! Dar salopeta este superbă, ador imprimeul floral. ❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Gradinariu Madalina Petronela1 august 2017, 07:01

    Sunt frumoase....eu una sigur nu as putea mere cu ele..prefer ceva lejer cu talpa joasa ��

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt frumoase ,se pot asorta usor dar cam prea mare tocul oricat de comod ar fi

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandale sunt frumoase, îmi plac! Dar salopeta este superbă, ador imprimeul floral. ❤
    plus size wedding dresses

    RăspundețiȘtergere
  5. Valeria Chertes9 august 2017, 04:47

    Sunt foarte dragute sandalele.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.